Зниження стресу при паркуванні для покупців

 

 

Роздрібні торговці постійно винаходять себе знов, щоб конкурувати в нинішньому торговельному середовищі, де якість обслуговування клієнтів стає все більш важливою. Гігант традиційних «бюджетних» супермаркетів Lidl хотів внести зміни, щоб залучити покупців іншого типу. Вони звернулися до технологій, щоб оптимізувати інфраструктуру і зробити так, щоб клієнти відчували себе більш бажаними в одному з перших місць, які вони бачать, – на підземній автостоянці. Lidl попросила про це провідного дистриб’ютора ADI, який побудував рішення з використанням продуктів Hikvision. Це було реалізовано у двох магазинах Lidl у Франції.

 

 

Завдання

Покупці з продуктових магазинів часто поспішають, і перша потенційна затримка з покупками, яка посилює їх стрес, – це пошук місця для паркування. Lidl хотіла поліпшити це на своїй підземній автостоянці – зробити паркування привабливішим для клієнтів. Люди, яких вони хотіли привернути в магазин, належали до вищої соціально-професійної групи, і вони хотіли показати їм вишуканість і простоту здійснення покупок в магазині.

 

Це означало перехід від добре відомої технології ультразвукових датчиків, що широко застосовується на парковці Lidl, до системи управління паркуванням (PVGS). Хоча використання ультразвукових датчиків було знайоме LIDL, воно не дозволяло їм повністю охопити всі паркувальне місця. Отже, Lidl зацікавився новим поглядом на речі і хотів спробувати нове рішення.

 

ADI оцінила довіру Hikvision до технологій і продуктів Hikvision, а також здатність «розширювати межі» технологій. В результаті рішення для відеоспостереження при парковці (PVGS) були розгорнуті у двох абсолютно нових підземних гаражах для роздрібної мережі в містах Шуазі-ле-Руа і Ліврі-Гарган.

 

 

Рішення

PVGS побудовано на основі ряду продуктів і технологій, бесшовно працює разом через спеціальний модуль HikCentral Enterprise VMS.

 

Камери паркування з зовнішнім інтерфейсом (DS-TCP345-K / S / DS-TVG 300) були встановлені по всій автостоянці, щоб вказувати водіям шлях до порожніх місць. Однооб’єктивна камера контролює 1 або 2 паркувальних місця і може відразу бачити, коли автомобіль в’їжджає або залишає це місце (а). За допомогою цієї інформації стан зайнятості простору може бути негайно оновлено, наприклад, змінивши колір відповідного покажчика на зелений або червоний. Це означає, що водіям більше не потрібно постійно кружляти по парковці в напружених пошуках місця. 

 

 

 

 

 

Камери мають подвійне призначення, а також забезпечують відеоспостереження. Фактично, тепер 100% паркувальних місць покрито мережею камер, тому безпека автостоянки підвищена.

 

Робота камер координується терміналами відеоспостереження (DS-TPM400-P (6T) / DS-TPM400-P / TPS), і все це об’єднується за допомогою 16-портового гігабітного некерованого комутатора (DS-3E0516-E) і сервера загального призначення (DS- VE11D-C / HW01). У центрі моніторингу оператори використовують HikCentral VMS для управління системою з ліцензіями HikCentral Enterprise.

 

Всі рішення складаються з продуктів Hikvision, що свідчить про їх гнучкість і новаторство. Hikvision дає інноваційну відповідь на виклик Lidl, надавши покупцям більш простий і зручний спосіб почати свій шопінг. 

 

 

 

 

 

Мохамед Ель Шікбі, технічний менеджер Lidl по нерухомості, говорить: «Ця нова доступна система дає чіткі і ефективні рекомендації для наших покупців. Вони можуть відразу побачити статус паркувального місця при в’їзді, уникаючи втрати часу і знижуючи ризик аварії. Ми впевнені, що це справить гарне перше враження на всіх наших клієнтів, включаючи нових».

 

Рішення є масштабованим, можна легко додати нові пристрої. Це відмінний приклад, як Hikvision заробляє собі репутацію інноваційного виробника високоякісної продукції.