Не зводити очей з
дорожнього руху

Не зводити очей з  дорожнього руху

З постійно збільшуючимся рівнем трафіку, міста в усьому світі шукають способи управління ним. В місті Хожув на півдні Польщі хотіли зробити ще один крок і надати інформацію для оптимізації свого громадського транспорту на дорогах, а також для звичайних транспортних засобів.

Вони звернулися до Sprint, ведучого системного інтегратора в Польщі, який надав інтелектуальне рішення для управління трафіком з використанням технології Hikvision.

Виклик

Міський муніципальний рада вулиць і мостів в Хожуві (MZUiM – Miejski Zarząd Ulic i Mostów) – організаційна одиниця міста, що відповідає за управління дорогами загального користування в Хожуві. Департамент дорожнього будівництва МЗУіМ відповідає за систему управління рухом в місті.

У відділу були великі вимоги до цієї складної системи, щоб дійсно задовольнити всі потреби.

По-перше, їм необхідно було ефективно розпізнавати номерні знаки навіть на високих швидкостях до 250 км / ч. Далі система повинна була мати можливість класифікувати транспортні засоби.

По-друге, камери повинні були мати високу якість зображення, а також естетичну якість, так як вони будуть встановлені по всьому місту, іноді на видних місцях. Здатність камер підтримувати високу якість зображення в умовах низької освітленості і пропонувати стабілізацію зображення також відігравало важливу роль для цього проекту.

Система повинна була ефективно контролювати рух на основних дорогах і перехрестях по всьому місту. Вона буде використовуватися для різних видів діяльності – від перевірки аварій до відстеження маршрутів вантажівок.

Пріоритетом для вирішення було створення системи управління рухом в місті з урахуванням відповідних даних, наданих до Центру управління рухом. При цьому MZUiM може оптимізувати роботу сигналізації і створити пріоритет для громадського транспорту.

Рішення

Система управління рухом в Хожуві з використанням інтелектуальних камер Hikvision ANPR, що підтримують CCTV, була встановлена компанією Sprint в 2019 році.

У ключових областях системи використовувалася мережева купольна PTZ-камера DarkFighter (DS-2DF6A236X-AEL). Ця камера має високу чутливість при слабкому освітленні, стабілізацією зображення і швидке фокусування, що робить її ідеальною для даної позиції. Вони також використовували 4-х спрямовані мультисенсорні мережеві камери PanoVu (DS-2CD6D24FWD) на ключових перехрестях для захоплення всіх під’їзних шляхів до перехрестя. Вони також забезпечують менші витрати на інфраструктуру, оскільки об’єднують чотири камери в одну. Вони навіть виглядають досить добре!

Відзнятий матеріал з камер був записаний з використанням 5 4K NVR (DS-9632NI-I16), і все це було зібрано з використанням системної платформи клієнт-сервер HikCentral.

Але, можливо, справжнім героєм в системі стала технологія ANPR. Дані ANPR від пристрою захоплення контрольних точок ANPR (iDS-TCV300) надали ключові дані для задоволення потреб проекту.

Це включало розпізнавання реєстраційних номерів до швидкості 250 км / год, розпізнавання перевантажених транспортних засобів і класифікацію транспортних засобів. Система також була розроблена для інтеграції інформації, що передається з індукційних контурів, вбудованих в дороги, які реєструють транспортний засіб, коли він проїжджає по ним.

Лукаш Цізевскі, керівник проекту Sprint, каже: «Рішення Hikvision в області інтелектуальних камер ANPR і відеоспостереження найкращим чином відповідали вимогам проекту. Зокрема, ми були вражені обсягом реалізованих функцій і ефективністю камер ANPR, якістю зображення і загальним управлінням системою відеоспостереження. Hikvision також запропонувала високий рівень підтримки для інтеграції інтелектуальних камер з нашим програмним забезпеченням для інтелектуального управління».

Система дала Chorzów можливість контролювати їх трафік в одному місці. Це принесло безліч переваг, таких як автоматичне виявлення порушень правил дорожнього руху, і дозволило департаменту розставити пріоритети в громадському транспорті для більш швидкої поїздки. Це також дозволило поліції відстежувати підозрілі транспортні засоби з інтеграцією в їх платформу Smart City.