Hikvision представляє свій цифровий виставковий зал – новий віртуальний досвід для клієнтів у всьому світі

Hikvision представляє свій цифровий виставковий зал, представляючи новий віртуальний досвід для клієнтів у всьому світі

 

Hikvision оголосила про запуск цифрового виставкового залу Hikvision . Виставковий зал дозволяє клієнтам досліджувати основні технології, флагманські продукти та сучасні програми Hikvision за допомогою нового віртуального досвіду роботи в Інтернеті. 

 

“Цифрове спілкування стає довгостроковою тенденцією і глибоко змінює нашу маркетингову стратегію, платформи та контент”, – сказав Кін Яо, віце-президент Hikvision. “Ми дуже раді відкрити цифровий виставковий зал і взаємодіяти з клієнтами та партнерами більш безпосередньо”.

 

Завдяки виставковому залу провідні технології, продукти та рішення від Hikvision були представлені у творчих та інтерактивних способах, приносячи відвідувачам новий досвід. Теми, що обираються, і стереоструктура вмісту роблять пошук інформації досить простим, і оскільки він є в Інтернеті, люди можуть відвідувати його в будь-який час і з будь-якого місця. Виставковий зал буде постійно оновлюватися, що дозволить клієнтам та партнерам отримати всю останню інформацію, необхідну їм для проектування систем безпеки, активізації їхнього бізнесу тощо.

 

«Ми будемо активно приймати зміни та досліджувати більше цифрових засобів, таких як прямі веб-трансляції, креативні взаємодії в соціальних мережах та маркетинг в Інтернеті. Протягом усього часу ми продовжуємо створювати високоякісний цифровий вміст, будувати ефективні платформи цифрового маркетингу та надавати цінності наших продуктів та рішень споживачам », – сказав Яо.

 

 

Щоб дізнатись більше про цифровий салон Hikvision, перейдіть за посиланням тут.