Скоротіть свої черги на касі
щоб підвищити якість обслуговування клієнтів

 

Сьогоднішні покупці мають менше часу, ніж будь-коли, щоб робити покупки в магазині, вони очікують швидкого і легкого досвіду покупки. Чи так само швидко ви реагуєте на зростаючу чергу? Чи зводите ви час очікування замовлень до мінімуму? Інтелектуальна технологія виявлення черги може бути відповіддю на виникаючі складнощі.

 

Довгі черги на касі руйнують стосунки з клієнтами

 

Очікування оплати – величезна проблема як для роздрібних продавців, так і для покупців. Покупці, які опинилися в нескінченній низці, можуть сильно засмутитися. До такої міри сильно, що покинуть магазин. Фактично, недавнє дослідження Forrester Research і Digimarc показало, що довгі черги є однією з основних причин відмови від покупок. Щоб не витрачати час даремно, більше половини покупців будуть витрачати менше грошей в магазині або навіть підуть зовсім.

Скоротіть ряди за допомогою технології виявлення черг

Щоб вирішити цю проблему, багато далекоглядні роздрібні продавці використовують технологію виявлення черг для відстеження ліній в реальному часі в процесі оформлення замовлення. Технологія виявлення черги використовує камери для підрахунку кількості людей в лінії до заданого порогового значення. Як тільки порогове значення буде досягнуто, і якщо все більше клієнтів чекатимуть, система попереджає керівництво магазину про відкриття нових кас…

Нові клієнти, збільшення доходів і більш розумний персонал

З огляду на важливість, яку клієнти надають швидкому оформленню замовлення, скорочення часу очікування є ключовою інвестиційною можливістю. Рітейлери, які підвищують ефективність оформлення замовлення, можуть не тільки порадувати своїх існуючих клієнтів, а й залучити нових клієнтів,  що уникали покупок там раніше.

Клієнти можуть також витратити більше грошей, якщо оформити замовлення швидше. У дослідженні Oracle 94% респондентів заявили, що купують їжу і напої на спортивних заходах, і 58% респондентів заявили, що витратять ще більше грошей, якщо їм не доведеться чекати в черзі.

Більш того, з часом технологія виявлення черг може допомогти менеджерам підвищити ефективність роботи магазину. Озброєні новим розумінням типової пропускної спроможності клієнтів в різний час, менеджери можуть відповідно збільшувати і зменшувати чисельність персоналу.

 

Hikvision: лідер на ринку виявлення черг

Лідируюча на ринку технологія виявлення черг Hikvision спеціально розроблена для того, щоб пропонувати передовий аналіз потоку в торгових точках, в тому числі в супермаркетах, виставкових залах, мережевих магазинах і в будь-яких ситуаціях, що вимагають очікування оплати. Ця проста у використанні технологія, вбудована в наші камери високої чіткості і використовує алгоритми глибокого навчання, має високу точність підрахунку людей і може навіть розпізнавати різних людей і їх конкретний час очікування. Адміністрація магазину може встановлювати максимальні граничні значення для кількості людей в районі – будь то оформлення замовлення або що-небудь ще – а також для самого тривалого терміну перебування однієї людини. При перевищенні порога система негайно попередить менеджерів, щоб вони могли вжити відповідних заходів.