У Hikvision оголосили про
співпрацю з Ареною Корінтіанс
в Сан-Паулу

 

Hikvision, провідний світовий постачальник інноваційних продуктів і рішень для відеоспостереження, оголосив про початок партнерства з Ареною Корінтіанс, футбольним стадіоном у Сан-Паулу (Бразилія). Це домашня арена знаменитого футбольного клубу Корінтіанс місткістю 49 тисяч глядачів. У 2014 році Арена Корінтіанс приймала матчі чемпіонату світу з футболу.

Контракт про співпрацю підписано на 3 роки. За цей час Hikvision надасть стадіону рішення для безпеки, що об’єднує ряд продуктів, серед яких камери розпізнавання осіб зі ШІ, камери DarkFighter, що забезпечують яскраві й барвисті зображення за мінімальної освітленості, автоматичні камери розпізнавання номерних знаків, камери Hikvision PanoVu з панорамним оглядом на 360º, і обладнання для контролю доступу. Як офіційний партнер в області безпеки, Hikvision також бере на себе відповідальність за обслуговування та розширення системи безпеки Арени Корінтіанс.

“Ми оптимістично налаштовані на партнерство з Ареною Корінтіанс. Співпраця Hikvision з успішним футбольним клубом, відомим у всьому світі, відповідає нашій бізнес-місії. У нас вже є успішний кейс партнерства зі стадіоном Аякс у Нідерландах. І ми хочемо аби домашній стадіон футбольного клубу Корінтіанс став ще одним прикладом вдалої співпраці”, – говорить Марко Міералес, менеджер з маркетингу Hikvision Brazil.

Посилання на офіційне джерело

“З моменту офіційного відкриття Арену Корінтіанс відвідало понад 4 мільйони уболівальників – і це лише у дні матчів. Тому, інвестиції в безпеку дуже важливі для нас, і в Hikvision це розуміють”.

Луїс Пауло Розенберг, директор з маркетингу Корінтіанс