Управління звуковими сигналами
у реєстраторах Hikvision

 

Нерідко під час тестувань або першого включення реєстратора користувачі скаржаться на настирливе пищання. Сьогодні ми розповімо вам чому реєстратор пищить і як відімкнути писк реєстратора Hikvision.

Увага! Відімкнення аудіоповідомлень може призвести до несвоєчасного отримання важливої інформації.

 

Список основних сповіщень з поясненнями (назва пункту може відрізнятися у різних інтерфейсах):

HDD Full (HDD заповнений) – помилка, яка виникає при вимкненому перезаписі та повному заповненні HDD.

HDD Error/Exception (помилка HDD) – причина писку реєстратора при першому включенні. Відсутність жорсткого диска або його некоректна робота.

Network Disconnected (мережа відімкнена) – відсутність доступу реєстратора до мережі.

IP Conflict/IP Address Conflict (конфлікт IP-адрес) – IP-адреса реєстратора присвоєна іншому пристрою в мережі.

Illegal Login (невірний логін) – спроба увійти, використовуючи невірний логін.

Record/Capture Exception (виняток записи/захоплення) – втрата сигналу камери.

 

Існує три способи регулювання звукових сповіщень. Про них і поговоримо.

Спосіб перший – веб-інтерфейс

 

Заходимо в “Налаштування”.

  1. Підменю “За подією” – пункт “Подія”.

  2. “Попередження”.

  3. Вибираємо тип попередження.

  4. Вмикаємо/Вимикаємо “Аудіоповідомлення”.

  5. Зберігаємо.

Спосіб другий – IVMS 4200

 

Заходимо в”технічне обслуговування та управління”.

2. Переходимо в розділ” Управління пристроями ” / ” пристрій”

3. Вибираємо потрібне нам пристрій і натискаємо на шестерінку.

4. (цей пункт тільки у реєстраторів з інтерфейсом gui 4) вибираємо “Основні налаштування”.

5. Йдемо у вкладку” Події (Events) “/ ” виняток (exception)”

6. Включаємо / відключаємо “аудіо повідомлення” (Audible Warning).

7. Зберігати.

Спосіб третій – через реєстратор

 

Заходимо у конфігурацію.

 

 

2. Заходимо в “Попередження” (Exceptions).
3. Вибираємо подія (Exception Type).
4. Вмикаємо/Відмикаємо “Аудіоповідомлення” (Audible Warning).
5. Натискаємо “Застосувати”.