Управління звуковими сигналами
у реєстраторах Hikvision


Нерідко під час тестувань або першого включення реєстратора користувачі скаржаться на настирливе пищання. Сьогодні ми розповімо вам чому реєстратор пищить і як відімкнути писк реєстратора Hikvision.

Увага! Відімкнення аудіоповідомлень може призвести до несвоєчасного отримання важливої інформації.

 

Список основних сповіщень з поясненнями (назва пункту може відрізнятися у різних інтерфейсах):

HDD Full (HDD заповнений) – помилка, яка виникає при вимкненому перезаписі та повному заповненні HDD.

HDD Error/Exception (помилка HDD) – причина писку реєстратора при першому включенні. Відсутність жорсткого диска або його некоректна робота.

Network Disconnected (мережа відімкнена) – відсутність доступу реєстратора до мережі.

IP Conflict/IP Address Conflict (конфлікт IP-адрес) – IP-адреса реєстратора присвоєна іншому пристрою в мережі.

Illegal Login (невірний логін) – спроба увійти, використовуючи невірний логін.

Record/Capture Exception (виняток записи/захоплення) – втрата сигналу камери.

 

Існує три способи регулювання звукових сповіщень. Про них і поговоримо.

Спосіб перший – веб-інтерфейс

  1. Заходимо в “Налаштування”.

  2. Підменю “За подією” – пункт “Подія”.

  3. “Попередження”.

  4. Вибираємо тип попередження.

  5. Вмикаємо/Вимикаємо “Аудіоповідомлення”.

  6. Зберігаємо.

 

Спосіб другий – IVMS 4200

  1. Заходимо в “Налаштування”.

  2. Події (“Events”). Стрілка 1.

  3. Вибираємо тип попередження (Exception Type). Стрілка 2.

  4. Вмикаємо/Вимикаємо “Аудіоповідомлення” (Audible Warning). Стрілка 3.

  5. Зберігаємо. Стрілка 4.

Спосіб третій – через реєстратор

  1. Заходимо у конфігурацію.

2. Заходимо в “Попередження” (Exceptions).



3. Вибираємо подія (Exception Type).



4. Вмикаємо/Відмикаємо “Аудіоповідомлення” (Audible Warning).



5. Натискаємо “Застосувати”.