Зміна правил здачі
обладнання в ремонт


Раніше здача обладнання в ремонт обходилася чи не усними домовленостями. На жаль з часом почастішали неприємні випадки, які змусили нас змінити роботу сервісного центру (далі – СЦ), у зв’язку з цим ми міняємо правила здачі обладнання в ремонт.

Доставка обладнання здійснюється коштом клієнта.

Ми приймаємо в ремонт за замовчуванням тільки обладнання, куплене у нас.

Здаючи обладнання в ремонт, вказуйте контактні дані, описуйте несправність (як ви її бачите) і надсилайте пароль від пристрою.

Якщо вартість ремонту не перевищує 30% від ринкової вартості пристрою, СЦ має право відремонтувати пристрій без попереднього повідомлення клієнта.

Якщо вам потрібен сервісний висновок, будь ласка, попереджайте нас заздалегідь.

 

Загальні правила

СЦ не несе відповідальності за збереження даних та налаштувань пристрою.



Іноді для повноцінної діагностики та ремонту обладнання потрібно скинути налаштування до заводських, відформатувати або перепрошити пристрій. У разі, якщо пристрій некоректно працює тільки при певних налаштуваннях, краще вказати це в супровідній записці (подробиці нижче).



Ремонт не зможе виправити такі незручності, як відсутність підтримки хмари старими камерами та неможливість встановлення російської мови на камери, куплені на Aliexpress.

 

Місце купівлі пристрою

Періодично до нас приходять люди, які купили камеру або реєстратор в іншому магазині, пояснюючи звернення до нас тим, що “ви теж Hikvision”. Якщо ви або ваш інсталятор купували обладнання не у нас, і ви попередньо не домовилися з нашими фахівцями про платний ремонт, ми залишаємо за собою право повернути пристрій кур’єрською службою “Нова Пошта” за вказаною вами адресою вашим коштом.

 Подробиці несправності. Контактні дані

У коробці, окрім камери, реєстратора або іншого пристрою, повинні бути ваші контактні дані (телефон та e-mail людини, ознайомленої з проблемою і здатної відповісти на питання фахівця СЦ). Обов’язково покладіть у коробку записку з паролем від пристрою й описом несправності (немає в мережі, вмикаю в розетку і нічого не відбувається, через 3 дні роботи йде в перезавантаження і скидає налаштування, не працює 1 usb-порт, коли в іншому bluetooth-мишка та ін.)

Чим точніше ви опишете проблему, тим швидше ми зможемо її вирішити. Якщо пристрій не працює 3 дні, СЦ буде тестувати його 4 дні і висновок “не доведено” фахівець поставить лише в тому випадку, якщо всі 4 дні пристрій працював коректно.

 Вартість ремонту

Якщо під час відправлення пристрою в ремонт ви не вказали пароль, а він знадобився фахівцю (навіть якщо відірваний штекер, потрібно увімкнути пристрій і спробувати достукатися до нього мережею, щоб упевнитися, що новий штекер приєднаний вірно), у вартість ремонту буде включено вартість скидання пароля.

У разі, якщо ремонт виявився негарантійним (термін гарантії вийшов або пристрій вийшов з ладу через неправильне поводження, а не внаслідок заводського браку) і сума ремонтних робіт не перевищує 30% від роздрібної вартості пристрою, СЦ залишає за собою право відремонтувати пристрій без узгодження з клієнтом суми ремонтних робіт.

 Сервісний висновок

Висновок СЦ оскарженню не підлягає. Ми не даємо контакти СЦ і не передаємо повідомлення для фахівців. Ми можемо надати висновок сервісного центру з мокрою печаткою, якщо при передачі пристрою в ремонт ви напишете про необхідність видачі висновку.

 Відправлення пристрою

Ви можете доставити несправність приладу з переліком необхідних даних особисто до нас в офіс або відправити кур’єром “Нової Пошти” вашим коштом. Деталі відправлення уточнюйте у менеджерів.