Люди, які підраховують, отримують…

               Люди, які підраховують, отримують цінну інформацію

Взаєморозуміння вашого бізнесу та людей, яких він стосується, є ключовим елементом будь-якої сучасної стратегії. Часто кажуть, що єдиною постійною є зміна. Це означає, що глибше розуміння ситуації в міру її зміни має вирішальне значення. Це дає надійну базу для прийняття обґрунтованих рішень, і підрахунок людей є цінним показником для цього.

В опитуванні Deloitte 49% керівників вищого рівня сказали, що найбільша користь від використання аналітики – це ключовий фактор для кращого прийняття рішень. Більшість бізнес-аналітики зосереджено на розумінні клієнта. Все зводиться до того, “що вони хочуть, і як я можу їм це дати?”

Кількість даних – багаторазовий потенціал

Кількість даних навколо вражає. За даними Statista, загальний обсяг даних у всьому світі був прогнозований до 64,2 зеттабайт (трильйон гігабайт) у 2020 році.  До 2025 року ця цифра потроїться. Це породжено величезним рядом пристроїв, особливо у відважному новому світі Інтернету речей. Навіть один бізнес серед усіх цих даних може генерувати свою справедливу частку.

Подумайте про всі файли, які ви зберігаєте, відвідування Інтернету, які ви оцінюєте та фінансові операції, які ви здійснюєте. Також є дані, зафіксовані камерами безпеки та іншими пристроями, які фізично контролюють бізнес. Ці дані дають корисне уявлення про те, що насправді відбувається навколо нас.

Збір даних

Справжня сила цих даних очевидна, коли всі вони зібрані в одному місці. Це означає, що ви можете проаналізувати їх разом з іншими даними та побачити «загальну картину», відобразити тенденції та встановити зв’язки.

Наприклад, уявіть, що ви могли б порахувати кількість людей, які рухаються музеєм, і побачити “вузькі місця” у потоці. Ця інформація, зібрана з плином часу, може допомогти вам змінити маршрут через музей, максимально збільшивши цей потік. Це призведе до більш ефективного управління натовпом та задоволення відвідувачів.

Уявіть собі також, що ви можете побачити на кадрах, який твір мистецтва було показано на цьому етапі. Це дасть вам уявлення про популярність товару. Це цінна інформація, яка дає уявлення про те, чого хочуть ваші відвідувачі, допомагає вам упорядкувати та навіть продати свою експозицію.

Коли ви бачите різні дані, зібрані камерами та іншими пристроями, ви можете зрозуміти набагато більше. Але це працює тільки за наявності всеосяжної платформи для об’єднання всього цього. Це як шматочки пазла, які складають повну картину в зібраному вигляді.

Централізована платформа

Професійне програмне забезпечення HikCentral Professional Video Management використовується для управління системою безпеки, об’єднуючи інформацію з усіх її елементів. Звичайно, воно дуже важливо для співробітників служби безпеки, бо дозволяє їм централізовано контролювати всю територію та оповіщати, коли бачить заздалегідь визначені дії.

 

Але за допомогою спеціально розроблених камер з двома об’єктивами, які підраховують людей, працівники служби безпеки можуть зробити набагато більше. Камери поєднують передові технології, включаючи бінокулярний стерео зір, 3D-виявлення та відстеження людей, а також фільтрацію по висоті. Вони також використовують силу штучного інтелекту, вбудовану в алгоритми глибокого навчання. Вони фільтрують хибні цілі для надання точних даних, кращої адаптації сценарію та конфігурації кількох сигналів.

 

“Група підрахунку людей” використовується для об’єднання даних людей, які підраховують камери певної зони. Користувачі також можуть встановити деякі камери як кордон регіону. Обчислюються лише особи, виявлені камерами, а камери всередині зони ігноруються.  

За допомогою цієї функції користувачі можуть дізнатися, скільки людей залишається в зоні. Це корисно для деяких аварійних або комерційних сценаріїв. Наприклад, під час пожежної евакуації кількість людей, які перебувають у зоні, відображатиметься на карті і може бути цінною інформацією для екстрених служб.

 

Це означає, що HikCentral Professional також може бути потужним інструментом для розуміння того, як люди використовують простір. Камери також забезпечують розумні функції, щоб зробити дані більш точними. Наприклад, вони можуть визначити, чи вийшла та повернулася та чи інша особа за певний період. Після того, як вони ідентифіковані, вони видаляються з підрахунку вдруге. Система також може викликати сигнал тривоги, якщо людина піде «неправильним шляхом».

Звіти про підрахунок людей

Система формує звіти на основі даних усього рішення.

Звіт про підрахунок людей, наприклад, показує цифри, підраховані спеціально розробленими камерами з двома об’єктивами, які підраховують людей. Вони також містять номери з записів доступу пристроїв контролю. Цей звіт може показати, скільки людей залишається у певному регіоні, згрупованим за зоною та періодом.

Звіти про підрахунок людей можна форматувати певними способами та з урахуванням спеціальної інформації. Наприклад, користувачі можуть додати групи підрахунку людей для дверей та камер у певній зоні, щоб визначити межі регіону. Потім це можна використати для встановлення звичайного правила звіту. Платформа регулярно надсилає звіти електронною поштою цільовим одержувачам, щоб вони могли легко відстежувати ситуацію.

Користувачі також можуть використовувати звіти про підрахунок людей, щоб допомогти їм у практичному управлінні людьми, наприклад, зберегти соціальну дистанцію в умовах пандемії. Вони також використовуються для надання високоякісних послуг у розкішному магазині, підтримуючи невелику кількість людей всередині, тому всі клієнти отримують найбільшу увагу.

Інший звіт, Звіт про щільність людей, показує тенденцію даних про щільність людей. Ці дані стосуються кількості людей, яких підхопила певна камера протягом певного періоду. Дані корисні для управління та контролю чисельністю людей у певних районах чи просторі протягом певних періодів.

Ці звіти надають цінну інформацію та можуть бути корисними для осіб, які приймають рішення, у різних сценаріях, починаючи від роздрібної торгівлі та закінчуючи плануванням міст. По суті, вони можуть забезпечити розуміння тенденцій поведінки людей у будь-якому сценарії, який має керувати багатьма людьми.

 

У міру зростання рівня даних компанія тим більше може знати про кількість людей та їх поведінку. Однак цей ресурс можна використати як життєздатний, лише якщо його можна проаналізувати. Центральна VMS забезпечує можливість об’єднання різних каналів даних разом, тому дані можуть давати уявлення для підґрунтя обґрунтованих бізнес-рішень. Тоді їхнє майбутнє може бути розроблено на основі точної інформації, зменшуючи «здогадки».

Джерело інформації