Використання камер для …
Використання камер для відображення тенденцій роздрібної торгівлі
Роздрібна торгівля постійно шукає нові способи бути актуальними у постійно зростаючій тіні інтернет-купівель. Дослідники прогнозують зростання частки електронної комерції у світових роздрібних продажах у 2021 році на 17,5 відсотка, з 13,7% у 2019 році. Коли дизайнерський бренд Miniso відкрив нові магазини в Польщі, вони використовували технологію Hikvision, щоб заволодіти перевагою.
Проблема
Керівна команда Miniso мала ряд конкретних запитань, на які вони потребували відповіді, щоб зробити магазини успішними. Як ми знаємо, чи працює наша маркетингова стратегія? Який коефіцієнт конверсії покупок? Що таке “гарячі зони” магазину, і чи насправді вони представляють найбільш продавані товари? Спочатку, не маючи доступу до важливої інформації, вони покладались на досвід та розмову з персоналом. Але перевірити ці висновки не було можливості.
Вони також мали змогу отримати цю інформацію віддалено – тобто керівництво у їхньому штабі у Варшаві хотіло мати змогу побачити ситуацію в інших чотирьох магазинах, не відвідуючи їх окремо. Іноді вони вдавались до того, щоб відправляти людей до окремих магазинів, щоб вручну підрахувати людей – дуже трудомістка і дорога вправа.
Рішення
Miniso звернулося до продуктів Hikvision AI з рішенням, розробленим польським торговим посередником Volta, включаючи людей, що підраховують камери , камери “риб’ячого ока” та відеореєстратори. Усі вони координувались за допомогою програмної платформи HikCentral .
Камера для підрахунку людей у кожному магазині підраховує людей, що проходять повз, а інша – людей, які входять і виходять. За допомогою цього спеціального рішення керівництво може підрахувати, скільки людей проходить повз, щоб побачити коефіцієнт конверсії покупки. Це також допомагає їм знати, чи діє маркетингова стратегія. Вони можуть додатково проаналізувати інформацію, щоб побачити, чи зменшується кількість людей, які заходять у магазин, і чи пов’язано це з кількістю тих, хто проходить назовні. Потім керівництво Miniso може вивчити причини цих цифр, а також показники продажів, щоб скласти картину. Наприклад, чи є зовнішній фактор, що впливає на покупців, так, що вони або проїжджають повз, або входять.
Оскільки Miniso має однакову технологію, встановлену у всіх магазинах Польщі, вони можуть порівнювати різні місця. Це також корисно, коли прийшов час домовитись про оренду з торговими центрами.
Використовуючи стельову установку декількох камер «риб’яче око», система може генерувати теплові карти. Це допомагає менеджерам зрозуміти, де знаходяться «гарячі зони», допомагаючи їм розподіляти продукцію в оптимальному місці для просування. Гарячі райони також можна порівняти з показниками продажів, щоб надати подальше розуміння моделей покупок.
Вся інформація, надана системою, узгоджена, а ділова інформація як про макет, так і про оригінальне зображення накладається у штаб-квартирі Miniso у Варшаві. Професійна платформа управління відео дозволяє менеджерам отримувати доступ до інформації з різних офісів та мобільних додатків в будь-якому місці. Це значно полегшує життя оперативній команді, оскільки їм потрібно перевірити ситуацію у всіх магазинах. Це також означає, що все можна переглядати одночасно, щоб вони могли визначати тенденції у всій мережі магазинів.
Байрон Зенг, віце-президент Miniso Poland, каже: «Висока точність коефіцієнта конверсії, яку надають рішення, насправді вирішує низку питань управління. Тепер ми можемо легко побачити, що відбувається в інших магазинах, включаючи картографування тепла, що робить управління всіма мережами набагато ефективнішим “.
Це чудовий приклад того, як продукти нагляду за штучним інтелектом можуть змінити ландшафт прийняття бізнес-рішень. В умовах жорсткої конкуренції, таких як торговий центр або вулиця, дані торгових тенденцій можуть допомогти продавцю вижити. Насправді це працювало так добре для Miniso, що вони вирішили використовувати рішення у своїх магазинах по всій Європі – потенційно близько 200 магазинів у наступному році.