Сприяння безпечним покупкам їжі у …

Сприяння безпечним покупкам їжі у роздрібній торгівлі

 

Пандемія COVID-19 вразила людей по всьому світу. Бізнес також повинен був пристосуватися до нових нормативних актів, і надалі функціонуватиме. Це особливо актуально для супермаркетів, які забезпечують щоденне харчування та інші необхідні продукти. Враховуючи важливість бізнесу, уряд наклав на цей сектор вказівки щодо надання високої безпеки для покупців продуктів.

 

Голландський франчайзінг Leussink Retail Groep управляє 7 супермаркетами Jumbo у своєму портфоліо. Вони вирішили колюче питання гігієни та соціального дистанціювання за допомогою рішення, що складається з камер Hikvision, дезінфікуючих станцій SmartPole та платформи SmartPole для безпечних покупок.

 

 

Виклик

 

Уряди встановлюють вимоги безпеки, і роздрібні магазини продуктів харчування є одним з найважливіших секторів під час пандемії. Вони зосереджені на організації необхідного середовища для того, щоб зробити безпечні магазини продуктів доступними для людей.

 

Нормативні акти вимагають активного управління натовпом у магазинах, щоб зменшити ризик перехресного зараження. Спочатку це було зроблено шляхом обмеження кількості торгових візків в обігу та / або розміщення працівників на кожному вході в магазин. Це виявляється дуже дорогим, оскільки магазини працюють більшу частину дня 7 днів на тиждень.

 

Клієнти повинні дезінфікувати як руки, так і торгові візки. Вони повинні мати можливість ефективно це робити, використовуючи дружній метод санітарії.

 

У торгових точках часто дотримуються вимог соціального дистанціювання. Щоденна кількість покупців у продуктових магазинах Leussinks коливається від сотень до тисяч, залежно від розміру, тому управління натовпом було складним. Вони шукали шляхи управління кількістю людей у своїх магазинах в будь-який час, щоб полегшити цей процес.

 

Окрім дотримання державних правил, вони також хотіли забезпечити спокій та безпечний досвід покупок своїм споживачам.

 

 

 

своїм споживачам

Рішення

 

SmartPole Solutions, голландський член технологічної партнерської програми Hikvision, вийшов на ринок, представивши комплексне рішення на основі мережевих камер Hikvision з подвійним об’єктивом (DS-2CD6825G0 / C-IS), їх дезінфікуючих засобів SmartPole та програмного забезпечення LeftClick

 

Високоякісні дезінфікуючі станції SmartPole були встановлені біля входів магазинів. Ці дезінфікуючі засоби пропонують відвідувачам магазину розподільник для дезінфекції рук та дозатор тканин для очищення торгових візків та сканерів перед входом у магазин.

 

Крім того, дезінфікуючі засоби мають великі екрани з вузькими можливостями мовлення, що надає власникам можливість публікувати різного роду вміст, такий як протоколи гігієни магазинів та реклама товарів зі знижкою.

 

Результати рішення підрахунку людей Hikvision відображаються на екранах SmartPole. По суті, програмна платформа SmartPole здатна фіксувати натовп людей, захоплений камерами, та відображати його на екрані за допомогою програмного забезпечення LeftClick.

 

Програмне забезпечення для вузького мовлення публікує чіткі та дружні повідомлення для відвідувачів магазину, надаючи їм уявлення про рівень натовпу в магазині. Коли цей відсоток наближається до максимального показнику, на екрані відображається дружнє попередження. Покупці продуктів також можуть бачити, коли кількість знижується, що робить їх вхід безпечним.

 

Рішення діє на основі розрахунку, що в магазині повинно бути не більше певної кількості, залежно від його розміру. Це означає, що всередині мало достатньо людей, щоб зробити можливим соціальне дистанціювання. Таким чином, кожен може безпечніше робити покупки своїх найнеобхідніших предметів.

 

 

Повне рішення управляється за допомогою програмного забезпечення Hik-ProConnect, інтегрованого з програмним забезпеченням LeftClick на платформі SmartPole. 

 

 

 

Тейн Лейссінк, власник Leussink Retail Groep, каже: “Нас вразило високоякісне, інтегроване рішення. На нас чинився тиск з боку уряду щодо надання більш безпечного торгового середовища, і завдяки SmartPole ми досягли успіху”.

 

Завдяки цьому партнерству покупці Jumbo почуваються в безпеці, коли роблять покупки за своїми продуктами. Дані про підрахунок людей також можуть надати цінну інформацію про роздрібну торгівлю, яка допоможе їм покращити свій бізнес.