Безкоштовна технічна підтримка надається клієнтам, які купили камеру або реєстратор в інтернет-магазині hikvision.org.ua. У разі, якщо товар куплений в іншому інтернет-магазині, але ви хочете проконсультуватися у наших фахівців, надішліть на електронну адресу [email protected] такі дані:

 

1. ПІБ.

2. Найменування обладнання.

3. Серійний номер обладнання (для скидання пароля - фото наклейки зі штрих-кодом і серійним).

4. Контактний номер телефону.

5. Суть проблеми.

 

У порядку живої черги технічний фахівець обов'язково відповість вам і постарається допомогти вирішити проблему. Клієнти, які купили камеру або реєстратор в hikvision.org.ua, отримують консультацію в першу чергу. Це ще одна очевидна перевага покупки в нашому інтернет-магазині.

 

Відповіді на популярні питання

Як скинути пароль на пристроях Hikvision?

Як активувати пристрій Hikvision?

Як налаштувати відеореєстратор?

Способи відновлення пароля на пристроях Hikvision.

Як включити звук в IP-камері?

Як прокинути порти для статичного IP?

Як підключити IP-камеру до хмарного сервісу EZVIZ?

Як дізнатися код активації для пристроїв Hikvision?

Налаштування email-повідомлень продуктів Hikvision.

Як налаштувати запис відео на комп'ютер без реєстратора або як налаштувати Storage Server?

Рекомендовані жорсткі диски для пристроїв Hikvision.

 

У нашому магазині представлена лише офіційна продукція Hikvision.

 

Гарантійний термін на будь-який товар складає 12 місяців з дня здійснення покупки на нашому сайті. До гарантійного пакету входять гарантійний ремонт, післягарантійне обслуговування та технічна підтримка.