
Безкоштовна технічна підтримка надається клієнтам, які купили камеру або реєстратор в інтернет-магазині hikvision.org.ua. У разі, якщо товар куплений в іншому інтернет-магазині, але ви хочете проконсультуватися у наших фахівців, надішліть на електронну адресу support@hikvision.org.ua такі дані:
1. ПІБ.
2. Найменування обладнання.
3. Серійний номер обладнання (для скидання пароля нашим клієнтам – фото наклейки зі штрих-кодом і серійним номером).Якщо обладнання було придбано не в нашому інтернет магазині -ми не зможемо вам скинути пароль на ваше обладнання.
4. Контактний номер телефону.
5. Суть проблеми.
У порядку живої черги технічний фахівець відповість вам і постарається допомогти вирішити проблему. Клієнти, які купили камеру або реєстратор на сайті hikvision.org.ua, отримують консультацію в першу чергу. Це ще одна очевидна перевага покупки в нашому інтернет-магазині.
Якщо обладнання було придбано не в нашому інтернет- магазині, то наш фахівець має право відмовити вам у технічній підтримці через велике навантаження обслуговування нашіх покупців.
Дякуємо за розуміння