Як організації можуть революціонізувати …

Як організації можуть революціонізувати свої стратегії безпеки і результати за допомогою штучного інтелекту

Штучний інтелект дозволяє машинам виконувати роботу, яка раніше виконувалася людьми. Коли справа доходить до безпеки і спостереження, ця технологія дозволяє камерам і обладнанню диспетчерського пункту автоматично і в режимі реального часу виявляти широкий спектр загроз на сотні або навіть тисячі камер, що в свою чергу дає можливість групам безпеки вживати негайні дії для захисту людей і активів.

Камери відеоспостереження – електронні очі будь-якої охоронної операції. У минулому, для того щоб зрозуміти сенс зроблених знімків і оцінити, представляють певні події загрозу безпеці чи ні, був необхідний людський контроль. У деяких організаціях, що використовують сотні або навіть тисячі камер для свого захисту, ручний перегляд відзнятого матеріалу просто неможливий, що потенційно робить їх уразливими.

Щоб допомогти організаціям подолати цю проблему і оптимізувати їх безпеку, Hikvision впровадила передові технології штучного інтелекту в свої рішення для спостереження. Це означає, що наші камери, обладнання для диспетчерської і внутрішня інфраструктура тепер можуть бути попереджені про потенційні загрози, дізнаючись людей, транспортні засоби та навіть поведінку

Поліпшення всіх аспектів безпеки з «випереджувальним» виявленням та запобіганням

Ручні втручання, необхідні для традиційних систем безпеки, означають, що команди часто реагують на порушення, які вже відбулися. Штучний інтелект змінює все це, розпізнаючи потенційні загрози до того, як вони впливають на об’єкти, що охороняються, що дозволяє групам безпеки негайно реагувати на будь-які потенційні загрози.

Наприклад, рішення Hikvision для штучного інтелекту можуть автоматично ініціювати оповіщення, коли людина з’являється в забороненій зоні або коли автомобіль з номером, занесеним до чорного списку, в’їжджає на об’єкт, що охороняється ділянку. Завдяки оповіщенню, що надходять в режимі реального часу, групи можуть виявляти загрози безпеки і реагувати на них, а також більш ефективно захищати людей і активи. А оскільки оповіщення автоматизовані, потенційні загрози чи пропускаються або ігноруються.

Як працює штучний інтелект?

Згодом системи штучного інтелекту стають ще більш інтелектуальними, створюючи бази даних потенційних загроз і відповідним чином реагуючи на нові події. Це дозволяє системам «думати самостійно» і оповіщати команди про будь-які підозрілі події, або про людей, що потрапили в об’єктив камери.

У технологіях штучного інтелекту Hikvision для розрізнення різних видів подій безпеки і загроз використовуються передові алгоритми, засновані на Deep Learning (технологія глибинного навчання). Технології, включені в портфель Hikvision, містять:

Розпізнавання осіб – дозволяє співробітникам правоохоронних органів виявляти підозрюваних, а комерційним групам – ідентифікувати VIP-клієнтів в режимі реального часу.

• Ідентифікація автомобіля – використовується для розрізнення номерних знаків транспортних засобів та розпізнавання різних типів транспортних засобів (навіть марки і моделі) або для подачі попереджень, коли транспортні засоби в’їжджають в певні зони.

• Захист периметра – допомагає організаціям виявляти реальні загрози, відрізняючи людей і транспортні засоби від інших рухомих об’єктів і зводячи до мінімуму помилкові тривоги.

Бізнес-аналітика,в якій використовуються технології підрахунку людей, визначення черг і картування теплових потоків, щоб організації могли підвищити ефективність роботи, використовуючи звіт про дані.

 

Чому штучний інтелект – відмінна новина для бізнесу?

Штучний інтелект не просто корисний для виявлення загроз безпеки – хоча це і є ключовою перевагою технології. Він також може допомогти організаціям підвищити свою конкурентоспроможність і комерційний успіх.

Наприклад, можна ідентифікувати VIP-клієнтів, що беруть участь в спеціальних маркетингових акціях, або дати співробітникам можливість надавати правильний вид послуг в потрібний час. Це дозволить організаціям персоналізувати обслуговування, максимізує доходи і сприяє лояльності клієнтів протягом усього життя.

Штучний інтелект допоможе організаціям краще зрозуміти клієнтів і більш ефективно задовольняти їх потреби, що призведе до збільшення комерційних можливостей. Одна функція, яка називається «Підрахунок людей», дозволяє магазинам і комерційним центрам складати карту руху в години пік, забезпечуючи оптимізацію кадрового складу для задоволення попиту. У той же час магазини можуть бачити, які райони в будівлі найчастіше відвідують покупці, і відповідним чином коригувати свій товар і позиціонування продукту, максимально збільшуючи можливості продажів.

Hikvision: піонер штучного інтелекту

Hikvision створила сімейство таких продуктів штучного інтелекту як мережеві камери DeepinView і відеореєстратори DeepinMind щоб максимізувати переваги для організацій. Ці продукти допомагають з розпізнаванням осіб, моніторингом і підрахунком людей, розпізнаванням і виявленням транспортних засобів. Всі ці функції залежать від технології штучного інтелекту, без якої неможливо оперативне розпізнавання загрози безпеки, її класифікація та своєчасне реагування.