Як технології допомагають капітану корабля…

Як технології допомагають капітану корабля забезпечити охорону корабля

У міру зростання глобалізації та глобальної торгівлі методи транспортування товарів по всьому світу адаптуються, щоб не відставати. Наприклад, у наших океанах найбільші кораблі зросли на 155% між 2006 та 2020 роками. Ці плаваючі міста мають свій власний світ специфічних процесів, наборів навичок та потреб, щоб вони були безпечними та ефективними. Відеотехнології можуть запропонувати інноваційні рішення для кількох повсякденних питань, що стоять перед капітаном судна, включаючи охорону корабля.

 

Вся діяльність корабля, включаючи морехідність та безпеку, вантажні операції, навігацію, управління екіпажем та дотримання законодавства‍, є відповідальністю капітана. Капітан повинен стежити за всіма операціями і нести за них остаточну відповідальність. Чим більший корабель, тим складніше цю роль відігравати, тому капітан вітає будь-яку цінність, яку надають розумні технології.

 

Безпека корабля в доку

Інтенсивною частиною роботи корабля є стикування або швартування. Переконати вантажне судно вагою 100 000 тонн акуратно і безпечно підійти на причал – це делікатна операція. Зараз багато кораблів використовують відеокамери, щоб допомогти їм бачити все навколо корабля, щоб забезпечити оптимальне розташування. Камера може подати попередження, коли стіна дока занадто близько, наприклад, відповідно до заданої відстані.

Ще одна потенційна проблема під час стикування – це якщо якорі не розгортаються належним чином. Камери встановлені, щоб мосту було чітко видно якірні ланцюги, щоб це відстежувати. Це також стосується лебідки та кранів, які можуть затримати завантаження або розвантаження, якщо вони несправні або «застрягли». 

У стикованому стані судно може бути вразливим до несанкціонованої посадки. Технологія контролю доступу допомагає в цьому, дозволяючи, наприклад, лише тим, хто має дозвіл. З потенційно цінними, чутливими і навіть потенційно небезпечними вантажами це стає пріоритетом, поки корабель знаходиться в гавані.

Безпека корабля в морі

Як тільки корабель вирушить у плавання, фокус переходить до іншого набору сценаріїв. Безпека на морі є найважливішою для капітана, а вогонь – найбільшою загрозою. Пожежа на борту корабля може бути особливо небезпечною, оскільки люди мають обмежений безпечний простір. Потенційно легкозаймисті матеріали в трюмі, а також велика кількість електропроводки та обладнання генератора додають факторів ризику, які слід враховувати.

 

Теплові камери можуть подавати попередження на мосту, якщо температура у вразливій зоні стає занадто високою. Це означає, що екіпаж може діяти до початку пожежі.

Джерело інформації